fredag den 8. januar 2016

Videoer

Jeg sad lige i går og kiggede lidt videoer på youtube, og det er nemt nok at finde nogle der viser nogenlunde det de har gjort på mig - spændende! så hvis der er nogen der har lidt interesse i det (og har maven til det), så skal i bare søge på sagittal osteotomy mandibel (rykning af underkæben) og Le Fort 1 osteotomy maxilla (rykning af overkæben). Jeg har så fået foretaget lidt ekstra i form af ilægning af ekstra knogle i overkæben, men det har jeg ikke lige kunne finde :)
Den her video er animeret og viser ret godt rykningen af overkæben - uden blod og andet lækkert! https://www.youtube.com/watch?v=UwC8Hp9riJk

Well - det var bare lidt til nørderne som mig!

Det går stadig godt forresten, ikke meget nyt siden sidst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar