mandag den 18. januar 2016

4 uger post OP

18.01.16
Så runder jeg 1 måned siden operationen! Puha - så er det værste helt sikkert overstået. Jeg har altså klaret mig igennem uden infektioner eller andre komplikationer, og der er nu kun 2 dage til, at jeg får den åndssvage skinne af. Hurra!

Jeg er lidt frustreret over stillestanden - synes ikke jeg ser forbedringer så hurtigt som før.. men det er jo også helt forventeligt - bare irriterende. Men jeg tror på at skinnen vil gøre en stor forskel.

Skinnen er til gene på mange måder; den fylder meget oppe i ganen, så tungen kan ikke bevæge sig som det skal - derfor snakker jeg stadig lidt sjovt. Derudover er det utroligt så meget mad der kan sætte sig fast i den, selvom maden er flydende! Spis det mindste korn, og du kan se det i flere dage - der har jeg dog fundet en metode med at sprøjte vand ind med en sprøjte, og på den måde få skyllet det værste ud.. Så presser/hiver skinnen også i tænderne, så mine tænder er begyndt at blive ømme.. Og så er det som om den samler mundvand - synes ikke jeg plejer at have så meget spyt i munden!... Alt i alt er den rigtig træls, så den 20/1 kan ikke komme hurtigt nok!!!

Mit sår på hoften er efterhånden blevet til et ar, og jeg tror det bliver rigtig fint om et års tid eller to. Det generer mig slet ikke mere.

Jeg har ikke rigtig nogle undskyldninger for ikke at få læst til eksamen længere, og det er da også ved at være crunch time.. Så jeg forsøger at tage mig sammen - men det er da svært!

Any way - jeg ser bare frem til den 20.!
Skinnen - ikke det flotteste billede, men
man får da en idé om hvor stor den er!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar