fredag den 22. januar 2016

Tandreguleringen er sat i gang.. og det kan mærkes!

Jeg kan nu rigtig mærke at tænderne rykker sig - de er i hvert fald ømme. Det gør ondt bare jeg tænker på dem!
Jeg var inde og snakke med kirurgen i går, da han gerne lige ville tjekke mig en sidste gang for at "afslutte" den kirurgiske del (han vil dog tjekke op igen om 2 måneder). Han kunne fortælle at han er godt tilfreds, og at den smule ubalance der er i mit ansigt pt med de lidt for store buler under øjnene stadig vil ændre sig, og vi vil ikke kunne se det endelige resultat før om 6-12 måneder. Der skal muligvis slibes en smule knogle af, og evt. fjernes en plade, men det vil han ikke kigge på før om ca. 6 måneder. Igen, jeg må væbne mig med tålmodighed!

I mellemtiden må jeg jo leve med tandregulerings besværlighederne, men det er der jo mange der har været igennem.. så jeg får ikke såå meget medlidenhed mere haha!

Jeg mødte også Louise, min bøjletandlæge, da jeg var inde på Riget i går, og hun sagde at hun allerede kunne se at mine forænder havde rykket sig! (det er altså dagen efter hun påbegyndte reguleringen) - selvom jeg ikke selv kan se det, så er det da rart at vide at der er en mening med al smerten!

Any way, det var vist nok piveri for en dag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar