mandag den 4. januar 2016

2 uger post OP

Så er det gået hen og blevet to uger siden operationen.. 
Jeg er nu heldigvis/desværre blevet så frisk, at jeg har påbegyndt eksamens-læsningen på fuld blæs. Der er store fremskridt at se, og det er rart at kunne være meget mere med og selvstændig. Jeg skal til tjek i morgen, men regner med at alt stadig er som det skal være.
Jeg er begyndt at spise grød, suppe og sågar tunmousse, så min kost begynder også at ligne noget. Jeg savner godt nok stadig rigtig mad, men det er da det tætteste på jeg har været!

Jeg glæder mig godt nok meget til at få plastik-skinnen af, da det er den der både forhindrer mig i at tygge (hvilket jeg heller ikke må før bruddene er vokset sammen) og i at snakke normalt. Det er der dog stadig 2-3 uger til.... Så igen, tålmodighed!

Humøret er generelt blevet bedre i takt med hævelsen falder og en smulle følsomhed er vendt tilbage i ansigtet. Det er godt nok ikke meget, og det er lidt frustrerende at have et halvt ansigt der føles forkert.. Men det kommer vel også med tiden!

Så alt i alt er det en positiv Katrine, der nu igen er ved at finde bøgerne frem for at læse om kraniet og hjernenerverne i dag. 
04.01.16
Er lidt skæv i ansigtet, men fremskridtene er tydelige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar