torsdag den 24. december 2015

Picture proof

Jeg blev udskrevet før kl 12 i går. Det er rigtig dejligt at være hjemme, men det alene har jo desværre ikke hjulpet på hævelserne. Folk fortæller mig hele tiden at det ikke ser slemt ud, og at det kunne være meget værre - og det har de jo ret i. Det er bare svært at sætte sig ud over de umiddelbare følelser af at alle stirrer og at jeg ser "ulækker" ud fordi jeg ikke kan lukke munden og ikke har kontrol over mundvandet. Det er frustrerende, og det er værst om aftenen - så for at holde en lidt mere positiv tone her valgte jeg at vente med at skrive igen til her til morgen.
Jeg har sovet fint herhjemme, og føler mig lidt mere mobil efterhånden - selvom det stadig går enormt langsomt. Den hofte viser sig at være et større problem for mig end jeg havde regnet med. Det er bare pisse irriterende...

Som lovet har jeg fået fat i mine røntgen billeder, hvilket er et rigtig stort skridt fremad. Man kan virkelig se forskellen i min kæbestilling, og jeg tror jeg kan lade billederne tale for sig selv:

24.06.14
23.12.15
24.06.14

23.01.15

24.06.14

23.12.15


24.12.15 morgen
Jeg har været lidt bekymret for de store hævelser jeg har under øjnene, da de er stenhårde. Det er let at blive bekymret for at kirurgen har puttet knoglevæv lidt for højt op, men det er jo nok bare hævelser. 

Jeg synes mine spændinger i kæberne er blevet værre, men det bliver det nok i takt med at jeg kan mærke mere og mere i mit ansigt. Elastikkerne strammer og mit bid er konstant presset sammen, så det er klart at det spænder - men det er nødvendigt for at vænne mit bid til at være det rigtige sted.. Mit ansigt er stadig stort set følelsesløst fra næseryggen, ud over det hævede stykke på kinderne og ned over læberne til hagen, men jeg får en følelse af at hele det stykke af mit ansigt bare fryser helt vildt. Det er en super underlig følelse.

Jeg må hellere lige slutte med et billede af hvordan jeg ser ud her til morgen, og et "glædelig jul!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar